فروش و خدمات جک پارکینگی در مشهد

تاریخ ثبت آگهی ۱۴۰۲-۰۴-۰۳
2024
اطلاعات تماس
آقای مشتاقی
051-32233133
051-32217052
09151154559
مشهد - بین آخوند خراسانی 8 و 10 - پلاک 896 - واحد 2

فروش و خدمات جک پارکینگی در مشهد

فروش و خدمات جک پارکینگی در مشهد
فروش و خدمات جک پارکینگی در مشهد
توضیحات
تاریخ ثبت آگهی ۱۴۰۲-۰۴-۰۳
2024

فروش و خدمات جک پارکینگی در مشهد

اگر شخصی هستید که مسئولیت خرید جک درب پارکینگ به عهده‌ی شماست ، توصیه می‌کنیم تمام مواردی که در این مطلب یادآور می‌شویم را به خاطر بسپارید تا در هنگام خرید جک درب پارکینگ بتوانید حق مطلب را ادا کنید و مناسب ‌ترین جک را با توجه به بودجه و محل نصب خریداری نمایید.

انواع جک‌های پارکینگ :

جک‌های پارکینگ با توجه به کارایی و نوع تردد و اندازه محل نصب ، به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند که دو دسته عمده آن ، جک‌های الکترومکانیکی و جک‌های هیدرولیکی است.

جک‌های الکترومکانیکی : این دسته از جک‌ها اغلب برای خانه ‌ها و ساختمان‌ های مسکونی یا به عبارتی کم تردد ، استفاده می‌شود. همچنین جک‌ های الکترومکانیکی برای نصب روی درب ‌های سبک مناسب‌تر هستند.

جک های هیدرولیکی : کاربرد جک‌ های هیدرولیکی در درب ‌های سنگین و با فشار بالاست . ساختار این جک‌ها به گونه‌ای است که می‌تواند وزن بسیار بالا را تحمل کنند و عملکرد خوبی در مقابل تردد بالا نیز داشته باشند.

بهترین جک درب پارکینگ کدام است؟

جک درب پارکینگ باید قابلیت چرخش 90 تا 180 درجه را داشته باشد ، در این صورت می‌توان از آنها برای هر درب ساختمانی استفاده کرد.

داشتن گارانتی محصول یک مزیت است ! محصولاتی که دارای گارانتی و ضمانت‌نامه هستند بدون شک انتخاب‌ های بهتری به حساب می‌آیند.

دقت داشته باشید که جک درب پارکینگی باید مجهز به قفل برقی باشد . قفل برقی مانع از باز شدن درب با فشار دست می‌شود.

قطعات به کار رفته در جک درب پارکینگی باید بهترین کیفیت را دارا باشند . همچنین مراحل مونتاژ آنها باید توسط یک تیم تخصصی و حرفه‌ای انجام شده باشد.

یک جک درب پارکینگ خوب بر اثر تردد زیاد دچار استهلاک نمی‌شود . شایان ذکر است نوع این محصول برای خرید بسته به میزان تردد متفاوت خواهد بود.

خدمت ما اعم از : فروش و خدمات جک پارکینگی در مشهد ، تعمیر جک پارکینگی ، نصب جک پارکینگی

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره فروش و خدمات جک پارکینگی در مشهد با ما تماس حاصل فرمایید .

کلمات کلیدی :

فروش و خدمات جک پارکینگی در مشهد آدرس فروش و خدمات جک پارکینگی در مشهد شماره تماس فروش و خدمات جک پارکینگی در مشهد فروش جک پارکینگی در مشهد آدرس فروش جک پارکینگی در مشهد شماره تماس فروش جک پارکینگی در مشهد خدمات جک پارکینگی در مشهد آدرس خدمات جک پارکینگی در مشهد شماره تماس خدمات جک پارکینگی در مشهد
پیامک      تماس     09151154559
تماس     051-32233133
لطفا اعلام کنید که از سایت بازار شهروند آشنا شده اید
تماس با آگهی دهنده انصراف
ثبت آگهی